Individuální tréninky s IFS

06.03.2017 23:51
- Možnost individuálních tréninků na hřišti SK Ďáblice
    Vážení rodiče, v průběhu podzimní sezóny jsem se začal zabývat myšlenkou individuálního tréninku pro naše kluky. Oslovil jsem Lukáše Horvátha (několika letého trenéra školičky a nyní hlavního trenéra  týmu ročníku 2010), který má s tímto dostatečně dlouhé zkušenosti, jestli je možnost individiálního tréninku pro malou skupinku dětí. Domluvili jsme se, že aby byl zaručen kvalitní dohled, max.počet dětí ve skupince je 6. Už v průběhu podzimu jsme rozjeli pár zkušebních tréninků  a musím říct, že výsledný efekt (i za tak krátkou dobu) mě přesvědčil, že to dává smysl. Z tohoto důvodu jsme se s Lukášem domluvili, že od 13.3.2017 každé pondělí v čase od 18:00 – 19:15 hodin bude probíhat individuální trénink pro 2 skupinky po max 6.dětech a to celé na hřišti SK Ďáblice. Trénink připraví člověk z nejpovolanějších – Lukáš,  a abychom tuto možnost mohli nabídnout vice klukům, druhou skupinku povedu já. Zaměřovat se budeme převážně na techniku, kvalitu provedení, psychologii , efektivní a zábavný trénink s výsledným efektem. Cena jednoho tréninku je 250,- Kč. První hodina je pro každého ukázková, tudíž zdarma. Zatím jsou přihlášeni: Marťas, Kubino, Niki, Vláďa, Tobík ,Míša a Maty,  takže pár míst ještě volných je :-))). Pokud se Vám tato nabídka líbí a oslovuje Vás, kontaktujte mě osobně, telefonicky, nebo mailem.
Děkuji a budeme se těšit,
Tomáš